úterý 21. srpna 2012

Ahooj :) ..

milý bloggeři, máme tu pro vás jeden super rozhovor s jednou super bloggerkou Gabčou :).



1. Co tě přivedlo k tomu, udělat si blog ? 
- Asi že jsem si denně moc ráda prohlížela blogy různých blogerek. A ty moc se mi líbily a chtěla jsem být taky tak skvělá , známá , svá a nápaditá. Ale je to tvrdá práce ... ;) Ale ZÁBAVA ! :) 





.2. Co máš nejraději za obchody a oblečením a kde nakupuješ ?  
 Tak nejvíc asi Zaru , poté H&M , Reserved , Promod , Orsay , Mango , Lindex... A v těchto obchodech nejvíce nakupuju. 



← Outfit u Vincentky
3.  Jaké oblečení nejraději nosíš a kde bereš inspiraci ? 
 No já si myslím , že svůj styl specifikovat na jednu věc moc nejde , ale v létě hrozně ráda nosím šortky , tílko a šaty. Ispiraci beru hlavně ze sebe a pak trochu z časopisu , který naprosto miluju ELLE. 


4.  A co doplňky ? a jaké upřednostňuješ barvy laků na nehty ?
Doplňky : Náhrdelníků mám přes 60 , náramků přes 80 , naušnic přes 150 a mám moc ráda brýle , ale těch mám jen 5 párů. A pak mám moc ráda šátky , které vždycky oživý " nudný outfit ". 


← Moc ráda plavu 
5. Jezdíš ráda na festivaly, nebo podobné akce ? 
 Právě o prázdninách vůbec nestíhám a festivaly vůbec , ale moc ráda bych je stíhala ... ;) 


6. Co si nejraději děláš s vlasy ? Upřednostňuješ účesy, nebo spíš žehlení/vlnění vlasů ?
-To zase mám podle času. Když na to čas mám a nebo , když vím že někam jdu ( třeba do divadla ) tak si udělám nějaký opravdu komplikovaný účes. Mám svoje vlasy po zadek , takže si s nima můžu vytvářet co chci. A svoje vlasy mám rovné , takže nežehlím ani nekulmuju , jen občas třeba na noc natáčky. Nechci si vlasy ničit kulmou , už tak stačí fén ... ;) 


 Nemám svého mazlíčka , ale moje teta ano a já ji miluju ! :) Je něco jako můj mazlíček !

7. Co používáš za kosmetiku ? 
Jako značku ? Nebo druh ? Nebo jako dekorativní nebo pečující ? 
Značku asi nejvíc Loréal , Garnier , Rimmel , Mary Kay La Roche - Posay , Bioderma , Oriflame , Avon , Sephora , Maybelline , Miss Sporty , Alverde , Balea , Yves Rocher , Essence , Gabriella Salvete , Vichy , Avéne... 
Vlasová kosmetika : Nejvíce Syoss šampóny a suché šampóny a kondicionéry ..


8. Máš domácího mazlíčka ? 

 Křeček mi umřel když jsem byla malá. A papouška jsme museli dát pryč = alergie u blízkých , ale miluju psy. Ale takže teď prostě žádnýho mazlíčka nemám. 


← No comment  :D
9. Co posloucháš ráda za muziku ? A jaký máš nejraději styl hudby ?
 Bez hudby nemůžu žít a vlastně ani tancovat a to miluju taky ( balet a street dance ). Ale dokážu poslouchat kde co , může to být i nějaká stará rocková klasika , ale může to být i nějaká písnička , která mě chytne z hitparády :D 
Jsem prostě všestranná , ale vyhraňuju si hranice... Rozhodně to nemám tak , že budu hrát na tvrďačku a říkat že se mi to nelíbí , ikdyž pravdou je opak a nebo naopak. Jsem prostě svá... 


10. Co máš nejraději za jídlo ? 
- Někdo miluje čokoládu , ale já miluju mandle ! :) 
← Malá já ! :)
Mooooc děkujeme Gábince, že s námi udělala takový rozhovor :). Její krásný blog najdete ZDE ;). Jinak se mějte krásně ! <3















1 komentář:

  1. Holky
    Udělali jste to moc krásně a já vám moc děkuju za to že jsem s vámi mohla takhle spolupracovat !
    A samozřejmě u mě na blogu taky brzo ( v novém článku ) dám link na váš blog , takže si myslím že na vás narazí dalších spousty milých čtenářů ! :)

    OdpovědětVymazat